نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

آرایش رقبا مقابل فرش آرا | قرعه کشی لیگ برتر فوتسال انجام شد

  • کد خبر: ۱۶۹۰۷۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
آرایش رقبا مقابل فرش آرا | قرعه کشی لیگ برتر فوتسال انجام شد
با قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، نماینده استانمان حریفانش را شناخت.

به گزارش شهرآرانیوز، قرعه‌کشی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال دیروز در تهران برگزار شد و چهارده تیم حاضر در مسابقات حریفانشان را شناختند. در این قرعه‌کشی مطابق معمول سال‌های گذشته تیم فوتسال فرش‌آرا به نمایندگی از خراسان‌رضوی حضور داشت تا در این فصل هم سرنوشت فوتسال استانمان به دست این تیم رقم بخورد؛ باشگاهی که سیزدهمین‌بار به‌عنوان نماینده خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر فوتسال شرکت می‌کند و از همین الان می‌توان پیش‌بینی کرد که در پایان فصل جایگاهی در میانه‌های جدول خواهد داشت!

برنامه بازی‌های فرش

فرش‌آرا در هفته نخست مسابقات در مشهد میزبان تیم سفیر گفتمان است که به‌نوعی فوتسال تهران را زنده کرده است؛ تیمی که ترکیبی از بازیکنان تهران، شهرری و ورامین است و در نیم‌فصل دوم پارسال نتایج خوبی در لیگ گرفت. این‌طور که گفته می‌شود، سفیر گفتمان تقریبا با همان اسکلت پارسال در مسابقات حاضر می‌شود و بر خلاف فرش‌آرا تغییرات چندانی در ترکیبش ندارد. فرشی‌ها پس از میزبانی در هفته نخست، دو هفته پشت‌سرهم در خارج از مشهد به مصاف حریفان می‌روند که اولی با فولاد در زرند کرمان است و دومی با ایرالکو اراک که این فصل پس از چندسال حضور پرقدرت در لیگ دسته‌اول موفق شد به لیگ‌برتر صعود کند. چینش حریفان فرش‌آرا بر حسب قرعه به‌صورتی شده است که بازی‌های سخت و آسان این تیم در هفته‌های مختلف پخش شده و تقریبا کانون بحرانی برای آن‌ها ایجاد نشده است. شاید سخت‌ترین جای لیگ برای فرش‌آرا هفته‌های هفتم تا نهم باشد که به‌ترتیب با مس سونگون و گهر زمین سیرجان و گیتی‌پسند اصفهان بازی دارد.

تغییرات زیاد مثل هر سال

فرش‌آرا بر حسب عادت، امسال هم مانند سال‌های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده و تقریبا اسکلت تیمی آن‌ها عوض شده است. قدرت بهادری، بهمن جعفری، امیرحسین داوودی، سعید ممبینی، مرتضی فراهانی و علی اسعدی بازیکنان جداشده قطعی فرش‌آرا در این فصل هستند که بیشترشان هم به تیم‌های خوبی رفته‌اند. در نقطه مقابل، فرش به‌طور رسمی با دوسه بازیکنش تمدید کرده است و میثم برمشوری که پارسال مدت کوتاهی برای تیم رکن‌آذین خاورمیانه مشهد بازی کرد و وحید ندری را به‌عنوان دو بازیکن غیربومی جذب کرده است. مهم‌ترین اتفاق، اما برای آن‌ها جدایی قدرت بهادری، بازیکن-مربی فرش‌آراست که به نظر می‌رسید می‌خواهد با این نقش جدید فوتسالش را در تیم شهر خودش تمام کند، ولی این اتفاق نیفتاد و او حالا به کراپ رفته است تا یک‌بار دیگر فقط بازیکن باشد. جایگزین او حالا محسن حسن‌زاده شده که مثل خیلی‌های دیگر، چندمین‌بار به فرش‌آرا برگشته است. او که در مقطعی بازیکن این تیم بوده است، یک‌بار به‌عنوان کمک‌مربی و یک‌بار به‌عنوان سرمربی به فرش برگشته بود و حالا برای چهارمین‌بار به این باشگاه برگشته است تا بازهم سرمربی زردپوشان شود!

بازیکنان افغانستانی در تیم مشهدی

امسال با چراغ‌سبز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هر تیم لیگ‌برتری می‌تواند از سه بازیکن ملی‌پوش افغانستانی استفاده کند؛ قانون خوبی که فرصت مناسبی برای تیم‌های لیگ‌برتری مهیا کرده است تا از بازار بازیکنان بسیار باکیفیت و در عین حال ارزان افغانستانی که بیشترشان در ایران سکونت دارند، بهره‌مند شوند. این همه شامل تیم فرش‌آرا هم شده است که پس از استفاده از حمید حسینی در سال‌های گذشته که خیلی خوب هم برای آن‌ها جواب داد، در این فصل پای مذاکره با سه بازیکن افغانستانی نشسته‌اند و موفق به جلب رضایتشان شده‌اند؛ حضور این سه بازیکن هم وضعیت فنی این تیم را کاملا تحت‌تأثیر قرار خواهد داد و هم بی‌تردید بر تعداد تماشاگران ثابت بازی‌های فرش‌آرا در سالن شهیدبهشتی مشهد به‌طور چشمگیری خواهد افزود.

علامت سؤال کادر فنی

محسن حسن‌زاده این روز‌ها در کلاس مربیگری سطح ۳ حضور دارد و پس از این کلاس کارش را به‌طور رسمی در مشهد شروع می‌کند. اینکه او در فرش‌آرا با چه کسانی کار می‌کند و چه دستیارانی دارد، هنوز معلوم نشده، ولی چیزی که تقریبا قطعی شده، قطع همکاری باشگاه با بیشتر نفرات کادر فنی پارسال است؛ کادری که به‌جز احمد شفیعی که در دوره قبل حضور محسن حسن‌زاده هم به‌عنوان دستیار در کنار او قرار داشت، بسیار بی‌تجربه بودند و به اذعان همه کارشناسان، نتوانستند کمک چندانی به قدرت بهادری کنند. در روز‌های پیش‌رو تا شروع مسابقات احتمالا اتفاقات زیادی در باشگاه فرش‌آرا خواهد افتاد و جا‌های خالی که در کادر و ترکیب تیم قرار دارد، پر خواهد شد، اما درنهایت معجونی که به‌دست می‌آید، بعید است فرق چندانی با فصل‌های گذشته داشته باشد و مثل همیشه باید منتظر دیدن یک فرش‌آرای متوسط در لیگ‌برتر باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->